ben saat akşam 8 9 gibi girer en erken .gece 2 gibi çıkarım en geç. gündüzleri girmem nadir olarak belki. bu zaman zarfında gördüğüm kişiler zaten başlık içinde belirtilmiş beni rahatsız eden üye yok içlerinde.ama forumda bir kaç tane provakatör var ama isim veripte polemiğe gerek yok