• 27-02-2022, 19:59:28
    #19
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar çok haklısınız ki
    Biliyoruz bir şeyler
  • 27-02-2022, 20:05:12
    #20
    @Lylon; bu dinazor sürekli şarkı markı atıyor
  • 27-02-2022, 20:05:18
    #21
    🚀 Dijital Medya Elçisi
    @Celilzzers;babamdan cok gormeye basladim arkadasi
  • 27-02-2022, 21:33:19
    #22
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    @TahsinCetinkaya; abimii ama Diğerleri gibi boş konu açmıyor 😅
  • 27-02-2022, 21:47:08
    #23
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pr çalışması yapıyor sürekli konu açıyor İlk aklıma gelenler biriydi 😁😁
    Bizim PR a ihtiyacımız yok hocam, yanlış anlaşılmışızdır (:
    RCYS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PR demıyelım de yararlı olmak insanlarla iletişim kurmak adına çalışıyor diyelim benim görüşüm bu yönde
    Kendisinden hizmette aldım hizmet süresi kadar telde havadan sudan konuşan derdini dinleyen biri gecenin 3'üne kadar
    Bizim PR'ımız eşimiz dostumuz. Eşimize dostumuza derdi olana elimizden geldiğince forum çatısı altında yardımcı olmak. Sonucu da böyle güzel dostluklar.
    SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @TahsinCetinkaya; abimii ama Diğerleri gibi boş konu açmıyor 😅
    Mesela PR çalışması yapıp gerçek hayatta oturup sohbet ettiğim, değerli birisin sende Serhatcım Tekirdaga yerleşince görüşüp yanyana sohbet edemez olduk.

    Ortalama şu Forumda, forum dostlugunu gerçek hayata taşıdıgımen az 500 den fazla oturup yemek yediğim, çay içtiğim mangal partileri düzenlediğimiz dostum var. Telefon rehberim de en az 2000 forumdan sohbet ettiğim dostum var. Yani PR çalışma çok lakayt olmuş. (:
    Bunu bunca sohbet ettiğim gece intihar edecek olan kaç kişiyle konuştugumu bile bilmeyenler lakayt lakyt konuşur...

    Ayrıca Elazığ depreminde ELAZIĞ'a kendi yardım tırlarımla yardım götürdügümde de sohbet etmiştim seninle @moncen; ben seni dostça sohbet ettiğimi düşünürken biraz ağır olmadımı PR çalışması demek? Neyse (:
  • 27-02-2022, 21:56:57
    #24
    ben saat akşam 8 9 gibi girer en erken .gece 2 gibi çıkarım en geç. gündüzleri girmem nadir olarak belki. bu zaman zarfında gördüğüm kişiler zaten başlık içinde belirtilmiş beni rahatsız eden üye yok içlerinde.ama forumda bir kaç tane provakatör var ama isim veripte polemiğe gerek yok
  • 28-02-2022, 01:07:15
    #25
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim PR a ihtiyacımız yok hocam, yanlış anlaşılmışızdır (:

    Bizim PR'ımız eşimiz dostumuz. Eşimize dostumuza derdi olana elimizden geldiğince forum çatısı altında yardımcı olmak. Sonucu da böyle güzel dostluklar.

    Mesela PR çalışması yapıp gerçek hayatta oturup sohbet ettiğim, değerli birisin sende Serhatcım Tekirdaga yerleşince görüşüp yanyana sohbet edemez olduk.

    Ortalama şu Forumda, forum dostlugunu gerçek hayata taşıdıgımen az 500 den fazla oturup yemek yediğim, çay içtiğim mangal partileri düzenlediğimiz dostum var. Telefon rehberim de en az 2000 forumdan sohbet ettiğim dostum var. Yani PR çalışma çok lakayt olmuş. (:
    Bunu bunca sohbet ettiğim gece intihar edecek olan kaç kişiyle konuştugumu bile bilmeyenler lakayt lakyt konuşur...

    Ayrıca Elazığ depreminde ELAZIĞ'a kendi yardım tırlarımla yardım götürdügümde de sohbet etmiştim seninle @moncen; ben seni dostça sohbet ettiğimi düşünürken biraz ağır olmadımı PR çalışması demek? Neyse (:
    Polemıge gırme benımle ben bu ıslerı yaptığmda sen bana fıyat soruyordun 6 yıl once 50tl fıyat teklıf etmısdım ıyı hatırlıyorum 6 ay sonra aynı sektorde konu açmaya basladın konustumuz konular olabılır ama senın sureklı konu açıp gundemde olman pr çalısması yaptını dusunduruyor bende bu da benım gorusum
    bır not daha vereyım sıte hızlandırma ıslerınde
    sadece wp degıl php + opencart sıteler de ıslemler yapıyordum
    bu forumda opencart sıtesını 6 yıl once sıte hızını tavana çaktım bılgısayar muhendısı 50tl ıcın çamura yatarak vermek ıstememesıne onlar gıbılerın sureklı karsıma gelmesi. sektoru bırakma nedenım ıse bırıncısı forumdan multı uyelıgım olmadığı halde 1.5 yıl uzaklastırıldım kendımı zar zor ınstagramda coskuna admıne ulasınca açıldı
    aynı donem de asık olmak gıbı bır hata yapmısdım oda benım hayatımı karartmısdı
    konuyu uzatma ıstersen daha fazla da yazabılırım

    bız eskıde kaldık sen devam et yoluna benı de rencıde etmeye çalısma
    mesajımın da hıçbır modarator tarafından sılınmemeısnı ıstıyorum tesekurler ıyı forumlar
  • 28-02-2022, 01:08:00
    #26
    .................................................. .................................................
  • 28-02-2022, 15:29:44
    #27
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .................................................. .................................................
    bu nedir hocam?