• 26-02-2022, 13:57:03
    #10
    Üşendim ama büyük bir kısmını okudum . Dayı çok güzel konuşmuş çok da doğru konuşmuş mesela azerbeycan manatı da dolara çapalanmış gibi sadece 1e1 değil. Ha bu Türkiye de işe yarar mı yarar ama şöyle bir sorun var, yapılır mı ? Bunu bu ülkede yapmaya kalkacak kimsenin olduğunu düşünmüyorum. Herşeyi geçtim zaten bunlara da gerek yok, ülkemizde kendini kanıtlamış ekonomi profesörlerinden birini merkez bankasının başına koy tam bağımsızlık ver, hiçbir şekilde merkez bankasına müdehale edilemeyeceğini belirt zaten TL yüksek ivmeli bir şekilde değer kazanmaya başlar
  • 26-02-2022, 14:02:00
    #11
    Bu ülkede zenginliği savunan fakir, fakire de şükretmeyi öğreten zengin olduğu sürece hiçbir şey düzelmez.
  • 26-02-2022, 14:06:25
    #12
    huseyingulsen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üşendim ama büyük bir kısmını okudum . Dayı çok güzel konuşmuş çok da doğru konuşmuş mesela azerbeycan manatı da dolara çapalanmış gibi sadece 1e1 değil. Ha bu Türkiye de işe yarar mı yarar ama şöyle bir sorun var, yapılır mı ? Bunu bu ülkede yapmaya kalkacak kimsenin olduğunu düşünmüyorum. Herşeyi geçtim zaten bunlara da gerek yok, ülkemizde kendini kanıtlamış ekonomi profesörlerinden birini merkez bankasının başına koy tam bağımsızlık ver, hiçbir şekilde merkez bankasına müdehale edilemeyeceğini belirt zaten TL yüksek ivmeli bir şekilde değer kazanmaya başlar
    Kesinlikle öyle, ne yaparsak yapalım kendi ayağımıza bile isteye sıkıyoruz.
    Dolar 18 küsürlere çıkarken gel gel yaptılar herkes kredi çekti evini arabasını sattı dolar aldı. Sonra terste bıraktılar bir gecede.
    Zerre sevmiyorum ama isteseler bu ülkenin ekonomisini 1 ayda mevcutta var olan hükümette düzeltir.
    İstenmiyor.
  • 26-02-2022, 14:08:21
    #13
    Şaaak bir on milyon daha..
    Şaka bir yana en önemlisi üretim faaliyetlerini çoğaltmak , desteklemek ve dış bağımlılığı azaltmak.
  • 26-02-2022, 14:14:56
    #14
    batuhanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz okudum mantıklı gözüküyor, bir de şöyle düşüncem var kos koca ülkede kimse mi bilmiyor bunu
    MB nin bağımsız olmasını da herkes biliyor ama uygulanmıyor maalesef.
  • 26-02-2022, 14:15:58
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Global dünya düzenini ele geçirmeden, Türkiye'deki ekonomiyi kimse düzeltemez malesef, sanmayınki bu düşüncelerinizi şuan o kurumların başındaki insanlar bilmeyecek kadar cahil, ancak biz onların altında oldukları baskıyı bilmiyoruz malesef.
  • 26-02-2022, 19:33:58
    #16
    her alanda dünya devi markan olmadıkça ekonomi şaha kalkmaz. ekonomisi gü.lü ülkelere bak.mutlaka bir çok dev markasını görürsün dolu sektörde.