Üşendim ama büyük bir kısmını okudum . Dayı çok güzel konuşmuş çok da doğru konuşmuş mesela azerbeycan manatı da dolara çapalanmış gibi sadece 1e1 değil. Ha bu Türkiye de işe yarar mı yarar ama şöyle bir sorun var, yapılır mı ? Bunu bu ülkede yapmaya kalkacak kimsenin olduğunu düşünmüyorum. Herşeyi geçtim zaten bunlara da gerek yok, ülkemizde kendini kanıtlamış ekonomi profesörlerinden birini merkez bankasının başına koy tam bağımsızlık ver, hiçbir şekilde merkez bankasına müdehale edilemeyeceğini belirt zaten TL yüksek ivmeli bir şekilde değer kazanmaya başlar
Kesinlikle öyle, ne yaparsak yapalım kendi ayağımıza bile isteye sıkıyoruz.
Dolar 18 küsürlere çıkarken gel gel yaptılar herkes kredi çekti evini arabasını sattı dolar aldı. Sonra terste bıraktılar bir gecede.
Zerre sevmiyorum ama isteseler bu ülkenin ekonomisini 1 ayda mevcutta var olan hükümette düzeltir.
İstenmiyor.