Noroc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet Ukrayna'yı herkes istiyor, ABD istiyor, Rusya istiyor, BM istiyor, Ukrayna'da artık diyor ki, tamam ben de yanlız olmak istemiyorum ama kim benimle? Avrupaya, Rusyaya ve ABD ye dediki bakın ben sizin gördüğünüz kadar küçük değilim, boğazınızda kalırım. Şimdi Rusya ile Ukraynayı kıyaslamak tabiki ahmakça. Ama savunmada olan bir Ukrayna olunca şartlar değişiyor. 1994 dü sanırım Ukrayna nükleer silahlarını Rusyaya teslim etmeseydi savaş başka bir yön alırdı. Kaldı ki bu nükleer silahları Rusya'nın Ukrayna'nın toprak bütünlüğünü korumak ve garantörlüğü sayesinde teslim etti. Putin diyorki, banane ben o zaman Rusya devlet başkanı değildim, ben imzalamadım istediğimi yaparım. Putin dediğin adam Lenin gibi SSCB'yi kuran bir adama diyor ki, Ukraynayı vermek Lenin'in hatası. Adam Lenini yargılıyor, bu bizim Atatürk'ü yargılamamız gibi. Tabi ki liderlerin de hataları olur, ama bir ülkenin kurucularını, ondan sonra gelen sonra gelen liderler bağıra çağıra eleştiremez. Putin gerçekten kişilik olarak hastalıklı bir yapıda. Putin hakkında biraz araştırma yaparsanız ( ABD ya da Rusya kaynaklı olmayan ) daha iyi tanıyabilirsiniz. Ben varsayımlara ya da şehir efsanelerine inanmam ama şu anda Putin'in gerçek Putin olmadığı bile konuşuluyor ki, Rusça bilen biri olarak sene 2000 lerde konuşan Putin ile bugün konuşan Putin arasında AKSAN değişikliği bile var. Putinin istediği SSCB tekrar varolsun, ilerlediği yol ise, sürekli kin kustuğu ama çoğu benzerliklerle faşist hitler.
.