Eger Rusya savaşarak kazanacağını sansaydı bir buçuk saat sonrasinda yapilacak ukrayna rusya toplantısına oturmaz işgal edip geçerdi. Cok kayip verildi Rus tarafinda, ilerleyemiyorlar. Ukrayna kolay bir lokma değil, 45 milyon insan yaşıyor. Eger ki toplantidan olumlu sonuc çıkmazsa büyük bir savaş bizi de bekliyor, ukrayna planli olarak ülkemizi savaşa cekiyor twitterdan tesekkur vb seyler diyerek..