ABD Tarihinin en kötü Başkanı Biden - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ABD Tarihinin en kötü Başkanı Biden
11
●
470
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
ABD Tarihinin en kötü Başkanı Biden
1
2
26-02-2022, 01:49:14
#10
seemsiyah
alihanozcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çocuklar ölüyor Sizi bizi mi var bunun?
Onlarıda Allah yaratmadı mı?
3.dünya savaşıyla birlikte bizim çocuklarımız da ölünce, sorun çözülüyor mu ?
26-02-2022, 01:52:58
#11
uckan
Gold üye
Hem savaşa karşıyım hem de diplomasi ile çözmek yerine sizde saldırın diyorum en ama en insancıl kişi benim!
26-02-2022, 01:56:52
#12
ByEmirhan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
yansın ortalık hocam 3.dünya savaşıda çıksın 5. de çıksın zaten bi halta yaramıyorum yavaş yavaş öleceğime savaşarak ölürüm belki
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler