Ukrayna'nın Yerinde Olsam... - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ukrayna'nın Yerinde Olsam...
32
●
2.094
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ukrayna'nın Yerinde Olsam...
1
2
3
4
26-02-2022, 01:32:16
#28
eyefive5
ukrayna bu savaş sonunda.kimin dost kimin düşman olduğunu çok iyi anlayacak ama iş işten geçecek
26-02-2022, 02:32:36
#29
TPRT
votka fabrikalarına saldırmak daha etkili bir çözüm
26-02-2022, 03:16:51
#30
karikaturname
Ateri oyunu mu kardeş
Milyonlarca insanın hayatı söz konusu.
26-02-2022, 09:31:54
#31
coder85
ukraynanın yerinde olsam moskovaya 5 bin tane asker gönderip o ayıyı delik deşik ederdim niye ukrayna rusyaya saldırmıyor anlayamıyorum bu nasıl bir savaş elini kolunu bağlamış habire kendine vurduruyor bi kerede sen vur be adam
26-02-2022, 10:16:29
#32
BurakAlmaci
neto adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tam olarak böyle tipler kaynıyor forum...
26-02-2022, 17:50:22
#33
esrefyasa
BurakAlmaci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tam olarak böyle tipler kaynıyor forum...
sıkişıyoruz
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler