ukraynanın yerinde olsam moskovaya 5 bin tane asker gönderip o ayıyı delik deşik ederdim niye ukrayna rusyaya saldırmıyor anlayamıyorum bu nasıl bir savaş elini kolunu bağlamış habire kendine vurduruyor bi kerede sen vur be adam