R10 Neden Kıbrıs'ta Kurulu? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Neden Kıbrıs'ta Kurulu?
10
●
1.678
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Neden Kıbrıs'ta Kurulu?
1
2
24-02-2022, 19:47:50
#10
ZOMBEYI
Olası bir yasal sorunda kıbrıs mahkemeleri mi yetkili acaba bende onu merak ettim.
24-02-2022, 19:52:47
#11
caliente
İnternet sektörünün öncüleri olan domain, hosting, kurumsal danışmanlık ve bir çok farklı alanda olan kurumsal firmaların bir çoğunun tercihi Kıbrıs'tır. Buna istinaden R10.Net'in kurumsal tercihi Kıbrıs olmuştur.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler