• 24-02-2022, 17:11:49
    #1
    Marshall Adaları bayraklı gemide can kaybı ve yaralı yok.


    https://twitter.com/ntv/status/1496848958206918658?s=21
  • 24-02-2022, 17:15:06
    #2
    Bizi de çekmeye çalışıyorlar :/
  • 24-02-2022, 17:16:26
    #3
    Bizi de çekmeye çalışıyorlar cidden, umarım çekilmeyiz..
  • 24-02-2022, 17:17:35
    #4
    hocam bu mesaj vurmamışlar

    mesaj göndermişler

    doğal gaz'a karşı bağlısın turistine bağlısın s400 vs

    diğer tarafta ukranya iha vs tarım ürünleri oraya bağlasın


    şuan türkiye ortada azıcık ola azıcık sağ yapınca bile sıkıntı


    Özetle : türkiye şuan düz yolda 40 hızla gidiyoruz ama yolda düz sıkıntı yok > ama rampa aşşağı gitmesi direk iflastır -60 milyar dolardayız (anlamanız için 10 saati buldu harcamalar hariç RUSYAdan 250 milyar dolar silindi savaş giderleri vs hariç
  • 24-02-2022, 17:24:35
    #6
    🌠AlanadiSepeti.com 🛒
    Bedevi misali kara harekatında adamın denizdeki gemisini vurmuşlar. (Mizahi)
  • 24-02-2022, 21:50:42
    #7
    rusları hiç sevmem aslada güvenmem.
  • 25-02-2022, 22:23:39
    #8
    Ülkenin kaymağını yiyip de vergi vermemek için aldığı gemiye Marshal Adaları bayrağı çeken kodaman burjuvanın gemisini mi vurmuşlar... Yarın öbür gün o gemiyi savunmak için ay başını getiremeyen yoksullarımız atarlanmaya başlarlar... Oysaki vergiden kaçmak için gemisine başka ülke bayrağı çeken adam yarın savaş çıktığında bu ülkeden ilk kaçacak kişidir.
  • 25-02-2022, 22:30:16
    #9






    Yorumları okumak kadar zevkli bir şey yok