• 24-02-2022, 06:30:34
    #11
    Nedense bu tür durumlarda bitcoin'e bakıyorum. Eğer düşüyosa gerçekten birşeyler oluyor..
  • 24-02-2022, 06:32:22
    #13
    Ersinco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedense bu tür durumlarda bitcoin'e bakıyorum. Eğer düşüyosa gerçekten birşeyler oluyor..
    maalesef öyle hocam bende sırf o yuzden takıp edıyorum.

    Mart 2020 korona dönemindeki çöküşü hatırlattı sonrasında gelen büyük boğa dönemi…

    Aynı çöküşü hızlı bir şekilde görebiliriz 24 bin dolarlara kadar sonrasında çok sert yükselişler
  • 24-02-2022, 06:32:36
    #14
    Ukrayna'nın doğusundan öteye geçemez rusya.
    45 Milyon nüfusu olan bir ülkeyi bu yüz yılda kimse kolay kolay işgal edemez.

    Ukrayna'nın doğusu ayrılıkçıların kontrolündeydi zaten orada yaşayanlar zaten Ukrayna'yı tanımıyordu Rusya'ya bağlı olduklarını kabul ediyorlardı.
    Rusya en fazla mariupol limanının kontrolünü ele geçirmek için uğraşır öteye geçemez.

    Bu işten kazanan ABD ve Rusya olacak yine.
    AB Ülkeleri ABD kontrolünden rahatsızdı, ABD bu işgalin çığırtkanlığını yaparak bana muhtaçsınız mesajı verdi, Rusya sayesinde Avrupa'daki askeri yığınaklarını arttırarak AB'deki etkinliğini ve kontrolünü ele geçirdi. Rusya ise doğu Ukrayna'yı işgal ederek Ukrayna'nın Nato'ya girerek kendilerine tehdit olmalarının önüne geçti. Artık kolay kolay Nato üyeliğini dile getiremez ukrayna. Rusya yaptırımların karşılığını Enerji'ye zam yaparak verecek. 2 Hafta'ya her şey unutulur. Ne savaş kalır ne işgal insanların aklında.
  • 24-02-2022, 06:34:40
    #15
    Domainler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ukrayna'nın doğusundan öteye geçemez rusya.
    45 Milyon nüfusu olan bir ülkeyi bu yüz yılda kimse kolay kolay işgal edemez.

    Ukrayna'nın doğusu ayrılıkçıların kontrolündeydi zaten orada yaşayanlar zaten Ukrayna'yı tanımıyordu Rusya'ya bağlı olduklarını kabul ediyorlardı.
    Rusya en fazla mariupol limanının kontrolünü ele geçirmek için uğraşır öteye geçemez.

    Bu işten kazanan ABD ve Rusya olacak yine.
    AB Ülkeleri ABD kontrolünden rahatsızdı, ABD bu işgalin çığırtkanlığını yaparak bana muhtaçsınız mesajı verdi, Rusya sayesinde Avrupa'daki askeri yığınaklarını arttırarak AB'deki etkinliğini ve kontrolünü ele geçirdi. Rusya ise doğu Ukrayna'yı işgal ederek Ukrayna'nın Nato'ya girerek kendilerine tehdit olmalarının önüne geçti. Artık kolay kolay Nato üyeliğini dile getiremez ukrayna. Rusya yaptırımların karşılığını Enerji'ye zam yaparak verecek. 2 Hafta'ya her şey unutulur. Ne savaş kalır ne işgal insanların aklında.
    bizimde doğumuz aynısıydı hatta hala aynı düşünenler var bir ülke olarak buna müsaade edeceğini düşünmüyorum ukraynanın arkasında nato ve ab ülkeleri varken özellikle.
  • 24-02-2022, 06:40:49
    #16
    hectorflue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizimde doğumuz aynısıydı hatta hala aynı düşünenler var bir ülke olarak buna müsaade edeceğini düşünmüyorum ukraynanın arkasında nato ve ab ülkeleri varken özellikle.
    Hocam ukrayna dombass bölgesini vermeye dünden razı. Onlar için zaten yıllar önce kaybedilmiş bölge. Bizim gibi bakmıyorlar olaya. Burada önemli olan mariupol limanı ukrayna için, orayı kaybetmek istemiyorlar ekonomik olarak. Rusya'ya boyun eğmemekti önemli olan bu bağımsızlığı kaybettiler. Şimdi AB üyeliğinde Rusya tehdit edecek, Nato konusu açılacak Rusya kafanı ezerim diyecek. Malesef ilk taviz verildikten sonra artık bağımsızlık kalmıyor.
  • 24-02-2022, 06:42:03
    #17
    odessa havalimanınıda vurmuşlar
  • 24-02-2022, 06:43:41
    #18
    kharkivde vuruluyor böyle giderse yarına kievde putin