Ukrayna'nın doğusundan öteye geçemez rusya.
45 Milyon nüfusu olan bir ülkeyi bu yüz yılda kimse kolay kolay işgal edemez.
Ukrayna'nın doğusu ayrılıkçıların kontrolündeydi zaten orada yaşayanlar zaten Ukrayna'yı tanımıyordu Rusya'ya bağlı olduklarını kabul ediyorlardı.
Rusya en fazla mariupol limanının kontrolünü ele geçirmek için uğraşır öteye geçemez.
Bu işten kazanan ABD ve Rusya olacak yine.
AB Ülkeleri ABD kontrolünden rahatsızdı, ABD bu işgalin çığırtkanlığını yaparak bana muhtaçsınız mesajı verdi, Rusya sayesinde Avrupa'daki askeri yığınaklarını arttırarak AB'deki etkinliğini ve kontrolünü ele geçirdi. Rusya ise doğu Ukrayna'yı işgal ederek Ukrayna'nın Nato'ya girerek kendilerine tehdit olmalarının önüne geçti. Artık kolay kolay Nato üyeliğini dile getiremez ukrayna. Rusya yaptırımların karşılığını Enerji'ye zam yaparak verecek. 2 Hafta'ya her şey unutulur. Ne savaş kalır ne işgal insanların aklında.