• 22-02-2022, 18:28:10
    #10
    Admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ragnar ve Latte uzandıkları zaman omzuma ayaklarını koyabiliyorlar Cinsleri "Akita inu (Japon)"
    Maşallah abi 😄
  • 22-02-2022, 18:28:33
    #11
    RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende var hocam, bir maşallahınızı alırız.
    Ama ücretsiz bir şekilde bulmanız imkansız...


    hayır onlar akita


    resim: pom ve akita
    Maşallah hocam pomeranian bir çift ise yavrusu olursa verebilirmisiniz peki?
  • 22-02-2022, 18:29:25
    #12
    RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende var hocam, bir maşallahınızı alırız.
    Ama ücretsiz bir şekilde bulmanız imkansız...


    hayır onlar akita


    resim: pom ve akita
    akita coin demek bu gel bakim sen mileti perişan ettin
  • 22-02-2022, 18:29:28
    #13
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    Merkez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maşallah hocam pomeranian bir çift ise yavrusu olursa verebilirmisiniz peki?
    maalesef hocam, kısırlaştırdık
  • 22-02-2022, 18:30:27
    #14
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    akita coin demek bu gel bakim sen mileti perişan ettin
    hahhahhahha yok hocam o biraz ekmek yiyen köpeğe benziyor.

    bkz:ekmek yiyen köpek
  • 22-02-2022, 18:30:48
    #15
    RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maalesef hocam, kısırlaştırdık
    hocam denk gelirde tanıdığınızdan veya r10 dan görürseniz beni etiketler misin
  • 22-02-2022, 18:31:33
    #16
    Merkez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam denk gelirde tanıdığınızdan veya r10 dan görürseniz beni etiketler misin
    satmak yasak biliyorumda

    işin gerçeği 4-8k çekiyorlar fiyat veren gerçekten yardım sever olmalı

    bende yokta bir ara bakmıştım
  • 22-02-2022, 18:33:31
    #17
    LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satmak yasak biliyorumda

    işin gerçeği 4-8k çekiyorlar fiyat veren gerçekten yardım sever olmalı

    bende yokta bir ara bakmıştım
    keşke bulabilsek saf kan pomeranianı o fiyata. çok pahalı söylediler hocam ya. Eminim r10 da pomeranian sahipleri vardır. Bu konuyu görüp yardımcı olurlarsa minnettar kalırım valla
  • 22-02-2022, 21:45:43
    #18
    akita inu çok özel ve güzel bir ırk. nadiren beyazları oluyor. akita uni sevenleri '' Hachiko '' filmini zilemelerini öneririm