satmak yasak biliyorumda
işin gerçeği 4-8k çekiyorlar fiyat veren gerçekten yardım sever olmalı
bende yokta bir ara bakmıştım
keşke bulabilsek saf kan pomeranianı o fiyata. çok pahalı söylediler hocam ya. Eminim r10 da pomeranian sahipleri vardır. Bu konuyu görüp yardımcı olurlarsa minnettar kalırım valla