nurettin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3 Aylık Elektrik Faturam
87
●4.978
- 21-02-2022, 12:25:34Adam yalan söylüyorlar dememiş ki, kendin uydurmuşsun.Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2022, 12:28:41Arkadaşlar herkes kullandığı kwh baksın. Farklı bir şey kullanmıyorum diyerek sorun çözülmüyor. Kullandığınız miktara bakın, aldığınız firmadan elektrik ücretlendirmesiyle sağlamasını yapın. Eğer tutmuyorsa şikayette bulunun. Aynı kullanıyorum hiç değişen bir şey yok diye birşey yok. Demek ki farklı kullanım var. Ben burada kimseyi savunmuyorum. Akıl almaz fiyatlar geliyor insanlara kimse de ne kullanmışım diye bakmıyor.
Örnek ;
Aralık fatura bedeli : 145TL Kullanım : 158 KWh
Ocak fatura bedeli : 525TL Kullanım : 428 KWh
Şubat fatura bedeli : 494TL Kullanım : 314KWh
yukarıdaki kullanım ve fatura bedelleri bana aittir. - 21-02-2022, 12:36:0310 gun evde kalinde evde kimse yoktu tek calisan buzdolabi 160 tl geldi.Bu ay nasil olcak merak ediyourm.Bazilarina dusuk gelmesinin sebebi de bazi seylerden vazgecmis olmalaridir.Mesela firini sık calistirmiyor.Hatta vazgeciyor.Bilgisayari acmiyor.Tv acmiyor.Işık acmiyor falan.Bunlari yapmayip dusuk gelmis gibi seviniyor
- 21-02-2022, 12:49:45çok şey yazardımda neyse
az gelmiş hocam devam edin siz tüketimi arttırın - 21-02-2022, 13:38:41Arkadaşlar iskanı olmayan binalarda ticarethane tarifesi uygulanıyor. Bundan dolayı normalde 280 gelmesi gereken fatura 540 olarak geliyor.
Faturası ticarethane tarifesi olarak görünenler, elektrik abonesi olduklara yere tapu ile gidip ( tapuda mesken ya da konut yazıyorsa TARLA olmaz) tarifesini mesken olarak değiştirirse faturası baya bir düşer.
Benim 200 kwh kullanım için faturam ticarethane tarifesi ile 540 TL geldi. 200 kwh kullanan mesken tarifesi olan akrabama 280 tl geldi.