Arkadaşlar herkes kullandığı kwh baksın. Farklı bir şey kullanmıyorum diyerek sorun çözülmüyor. Kullandığınız miktara bakın, aldığınız firmadan elektrik ücretlendirmesiyle sağlamasını yapın. Eğer tutmuyorsa şikayette bulunun. Aynı kullanıyorum hiç değişen bir şey yok diye birşey yok. Demek ki farklı kullanım var. Ben burada kimseyi savunmuyorum. Akıl almaz fiyatlar geliyor insanlara kimse de ne kullanmışım diye bakmıyor.

Örnek ;
Aralık fatura bedeli : 145TL Kullanım : 158 KWh
Ocak fatura bedeli : 525TL Kullanım : 428 KWh
Şubat fatura bedeli : 494TL Kullanım : 314KWh

yukarıdaki kullanım ve fatura bedelleri bana aittir.