• 20-02-2022, 15:40:32
    #1
    Kimse kusura bakmasın bunun adı direkt olarak soygun ve soygunculuktur.




    2+1 75m² küçücük bir ev.


    Sabah 07'den itibaren akşam saat 6'ya kadar evde kimse yok annem babam çalışıyor kız kardeşim okuluna stajına gidiyor bende çalışıyorum.
    Ütü vb şeyler çalıştırmıyoruz elektrikli soba çalıştırmıyoruz , temel aletler çalışıyor çamaşır makinesı,buz dolabı,bulaşık makinası vb + olarak en ekstrem akşamları benim bilgisayarı açıyor olmamdır.
    İstanbul/Ümraniye bölgesi , soruşturdum herhangi bir ceza vb durum söz konusu değil ham vergiler dahil fatura tutarı.


    İstediğiniz partiden otoriteden ideolojiden taraf olabilirsiniz bu normal karşılancak bir tablo değildir.
    Dipnot ; Geçen ayın faturası 170

    EDİT 1 ;
    SİYASİ KONULARA LÜTFEN ÇEKMEYİNİZ KONU KİLİTLENMESİN HERKESİN GÖRMESİNİ İSTİYORUM.Siyasi Konuları Sandıkta Tartışırsınız.
    Edit2 ; Eklemesem Olmazdı.

    https://youtu.be/c-FOAtxNSag
  • 20-02-2022, 15:42:03
    #2
    Şaka gibi! Çok insan bu yüzden batacak, iş yerlerini kapatmak zorunda kalacak görün bakın. Çok büyük bir öfke patlaması olacak ülkede yakın zamanda.
    • adkreatif
    • Dorebar
    adkreatif ve Dorebar bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 20-02-2022, 15:42:40
    #3
    ReckRaez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse kusura bakmasın bunun adı direkt olarak soygun ve soygunculuktur.




    2+1 75m² küçücük bir ev.


    Sabah 07'den itibaren akşam saat 6'ya kadar evde kimse yok annem babam çalışıyor kız kardeşim okuluna stajına gidiyor bende çalışıyorum.
    Ütü vb şeyler çalıştırmıyoruz elektrikli soba çalıştırmıyoruz , temel aletler çalışıyor çamaşır makinesı,buz dolabı,bulaşık makinası vb + olarak en ekstrem akşamları benim bilgisayarı açıyor olmamdır.
    İstanbul/Ümraniye bölgesi , soruşturdum herhangi bir ceza vb durum söz konusu değil ham vergiler dahil fatura tutarı.


    İstediğiniz partiden otoriteden ideolojiden taraf olabilirsiniz bu normal karşılancak bir tablo değildir.
    Dipnot ; Geçen ayın faturası 170

    Banada 1000 tl fatura geldi elektrik. doğalgaz 2000 tl geldi. soygun olduğunu fark edemeyenlere duyurulur. acilen ülkeye reset gelmesi lazım yoksa bunlar bizi hacizlik edecekler.....
    • adkreatif
    • LaynThemes
    • UKHosting
    adkreatif, LaynThemes, UKHosting ve 5 kişi bunu beğendi.
    8 kişi bunu beğendi.
  • 20-02-2022, 15:43:14
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka gibi!
    İlkten bende öyle sandım bir karışılık var sandım olamaz dedim fakat arayıp sorunca öğrendim ki gerçekmiş.
  • 20-02-2022, 15:43:17
    #5
    Halaycılar görmesin hocam
  • 20-02-2022, 15:43:19
    #6
    Kullanım miktarınız nasıl hocam
  • 20-02-2022, 15:43:21
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bize 480 geliyor ki biz + olarak akşama kadar 2 bilgisayar 2 televizyon 1 büyük ütü çalıştırıyoruz vallahi böyle soygun olamaz ya
  • 20-02-2022, 15:43:35
    #8
    4 kişilik bir evde temel ihtiyaçları karşılayan elektrik faturası 1000+ tl gelmesi çok normal son zamlardan sonra. Aklı olan elektrikli soba falan açmasın zaten.
  • 20-02-2022, 15:44:59
    #9
    aliirizabekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanım miktarınız nasıl hocam
    Hocam fatura almıyorum direkt mobil ödemeden ödüyordum günü geldiğinde bunu nereden öğrenebilirim ?