Kimse kusura bakmasın bunun adı direkt olarak
soygun ve soygunculuktur.
2+1 75
m² küçücük bir ev.
Sabah 07'den itibaren akşam saat 6'ya kadar evde kimse yok annem babam çalışıyor kız kardeşim okuluna stajına gidiyor bende çalışıyorum.
Ütü vb şeyler çalıştırmıyoruz elektrikli soba çalıştırmıyoruz , temel aletler çalışıyor çamaşır makinesı,buz dolabı,bulaşık makinası vb + olarak en ekstrem akşamları benim bilgisayarı açıyor olmamdır.
İstanbul/Ümraniye bölgesi , soruşturdum herhangi bir ceza vb durum söz konusu değil ham vergiler dahil fatura tutarı.
İstediğiniz partiden otoriteden ideolojiden taraf olabilirsiniz bu normal karşılancak bir tablo değildir.
Dipnot ; Geçen ayın faturası
170₺
Banada 1000 tl fatura geldi elektrik. doğalgaz 2000 tl geldi. soygun olduğunu fark edemeyenlere duyurulur. acilen ülkeye reset gelmesi lazım yoksa bunlar bizi hacizlik edecekler.....