Yarım Saattir Yarım Saati Bekliyorum! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yarım Saattir Yarım Saati Bekliyorum!
4
●
356
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yarım Saattir Yarım Saati Bekliyorum!
19-02-2022, 13:27:03
#1
OguzhanGURCU
Yarım saattir, yarım saatin dolmasını bekliyorum ama 28 dakika oluyor geri 27 dakikaya düşüyor sonra tekrar 28 dakika oluyor. Konuları üste taşıyamıyorum. Kime diyeceğimi kimi etiketleyeceğimi bilmediğim için konu açtım.
19-02-2022, 13:27:24
#2
Vucatron
@
Berkay
;
19-02-2022, 13:29:34
#3
EKA Reklam
Yeni Nesil Dijital Ajans
@
Sadraf
;
19-02-2022, 13:31:24
#4
OguzhanGURCU
@
Vucatron
; ve EKA REKLAM ilginize çok teşekkür ederim. Gereksiz olmasın o zaman konuyu kilitliyorum.
19-02-2022, 13:32:32
#5
Zeki Ersin Yıldırım
Seojen.com
Merhaba,
PM ile iletişime geçiyorum.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler