• 18-02-2022, 21:29:28
    #1
    Evet arkadaşlar, kendisi daha önce öğrendiğim ama bugün kullanınca "niye öğrendim ki" ile "iyi ki öğrenmişim" dedirten özelliğidir.
    "Hey siri, Lumos" diyince el fenerini açıyor; "hey siri, nox" diyince de el fenerini kapatıyor.
    Nedeni ise, Harry Potter serisinde bunun bir büyü olduğu ve bu büyü sözcüklerini söyleyince asanın ucundaki ışıkların yandığı ve söndüğü durumuna atıf yapılmış.

    Hepinize hogwarts cadılık ve büyücülük okulundan iyi akşamlar diliyorum
  • 18-02-2022, 21:34:12
    #2
    "niye öğrendim ki"
  • 18-02-2022, 21:37:11
    #3
    EmreGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "niye öğrendim ki"
    Kendinizi arada bir şımartmak isterseniz diye deneyebilirsiniz
  • 18-02-2022, 21:37:23
    #4
    Vay be
  • 18-02-2022, 21:39:14
    #5
    1 dakika öncesinden daha fazla gereksiz bilgi biliyorum artık : ) ve asla siriye büyü yapmıcam. çünkü günah
  • 18-02-2022, 21:39:39
    #6
    Esim de bi videoda iphonenun arka yuzeyine iki kere tıkladığında ss aldigi bilgisini görmüş. Evde iphone yok ki deneyelim. Varsa deneyebilir misiniz
  • 18-02-2022, 21:41:05
    #7
    Semotion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 dakika öncesinden daha fazla gereksiz bilgi biliyorum artık : ) ve asla siriye büyü yapmıcam. çünkü günah
    O zaman siz şeyi de bilmiyorsunuz: sihirli annem'deki Taci konuşuyor gibi görünsün diye krem peynir yediriyorlarmış
  • 18-02-2022, 21:41:51
    #8
    Yuceesule adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Esim de bi videoda iphonenun arka yuzeyine iki kere tıkladığında ss aldigi bilgisini görmüş. Evde iphone yok ki deneyelim. Varsa deneyebilir misiniz
    Bu dediğimi google asistan ile deneyebiliyorsunuz ve evet o dediğiniz tıklama muhabbeti doğru. hatta onu değiştirebiliyorsunuz, ss yerine tuş kilidi vs.
  • 18-02-2022, 21:42:33
    #9
    Konuyu bide böyle okuyun

    https://youtu.be/GSV7fHdwnoU