Evet arkadaşlar, kendisi daha önce öğrendiğim ama bugün kullanınca "niye öğrendim ki" ile "iyi ki öğrenmişim" dedirten özelliğidir.
"Hey siri, Lumos" diyince el fenerini açıyor; "hey siri, nox" diyince de el fenerini kapatıyor.
Nedeni ise, Harry Potter serisinde bunun bir büyü olduğu ve bu büyü sözcüklerini söyleyince asanın ucundaki ışıkların yandığı ve söndüğü durumuna atıf yapılmış.
Hepinize hogwarts cadılık ve büyücülük okulundan iyi akşamlar diliyorum