Evet arkadaşlar, kendisi daha önce öğrendiğim ama bugün kullanınca "niye öğrendim ki" ile "iyi ki öğrenmişim" dedirten özelliğidir.
"Hey siri, Lumos" diyince el fenerini açıyor; "hey siri, nox" diyince de el fenerini kapatıyor.
Nedeni ise, Harry Potter serisinde bunun bir büyü olduğu ve bu büyü sözcüklerini söyleyince asanın ucundaki ışıkların yandığı ve söndüğü durumuna atıf yapılmış.
Hepinize hogwarts cadılık ve büyücülük okulundan iyi akşamlar diliyorum
Iphone'la ilgili öğrendiğim yeni özellik
11
●396
- 18-02-2022, 21:37:11Kendinizi arada bir şımartmak isterseniz diye deneyebilirsinizEmreGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2022, 21:41:05O zaman siz şeyi de bilmiyorsunuz: sihirli annem'deki Taci konuşuyor gibi görünsün diye krem peynir yediriyorlarmışSemotion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2022, 21:41:51Bu dediğimi google asistan ile deneyebiliyorsunuz ve evet o dediğiniz tıklama muhabbeti doğru. hatta onu değiştirebiliyorsunuz, ss yerine tuş kilidi vs.Yuceesule adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle