Euro Truck Simulatör oyunu için kendi yaptığı sistem ile oyunu oynayan bu kardeşimizi görünce çok üzüldüm.
Çok zeki çocuklarımız var ama gerçekten yazık bu gençlik bunu hak etmiyor... Keşke imkanım olsa da bir direksiyon seti hediye edebilsem.
Videoyu izlemek için tıklayın...
Yazık bu ülkenin gençlerine, çok üzülüyorum...
15
●798
- 18-02-2022, 19:15:14
- 18-02-2022, 19:26:04Hocam burayı deneyin.serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2022, 19:27:39Aynen öyle hocam, bugün birkaç hesap yaptım sadece zaruri ihtiyaçlar ile aldığım ödemelerin tamamı eridi. Böyle üretken gençleri görünce için sızlıyor, elimde olsa yardım edeceğim ama kendimizi zor döndürüyoruz. Direksiyon seti fiyatlarına baktım iyi bir set 1.500 TL'den başlıyor.McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2022, 19:35:15Şimdi videoya nasıl bakacağınız önemli. Açıkçası videoyu izledim, benim beynim yandıBurakAlmaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arkadaşımızın yaptığını sen ben yapamayız. Kartondan direksiyonu bilgisayara driver diye tanıtma olayı öyle kolay şeyler değil ki zaten kod olayına girince tamam dedim.
Ortada bir gelişim var ama direksiyon setini aldığın vakit tamamiyle hazır bir driver vermiş olursun. Üzülmenizi anlıyorum ama ben arkadaşımızın kendini geliştirdiği için tebrik ediyorum. Diğer türlü de küfür etmese iyiydi. İzlerken biraz rahatsız oldum
Yani demek istediğim her gördüğümüz şeye üzülmeye gerek yok. Ben inanıyorum ki bu arkadaşımız çok daha iyi yerlere gelecektir. - 18-02-2022, 19:39:14Yaptığını bende tebrik ediyorum, çok zekiler ve becerileri oldukça yüksek kastım bu zaten. Böyle çocuklar imkansızlıklar ile bunları yapabiliyor, verilen imkanlar doğrultusunda neleri yapabilir... Bu yüzden üzülüyorum, bu ülkede ne yazık ki harcanıyor bu gençlerimiz.serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İdm şu an indirme yapıyor.
Attığın link bu 
