BurakAlmaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen öyle hocam, bugün birkaç hesap yaptım sadece zaruri ihtiyaçlar ile aldığım ödemelerin tamamı eridi. Böyle üretken gençleri görünce için sızlıyor, elimde olsa yardım edeceğim ama kendimizi zor döndürüyoruz. Direksiyon seti fiyatlarına baktım iyi bir set 1.500 TL'den başlıyor.
Şimdi videoya nasıl bakacağınız önemli. Açıkçası videoyu izledim, benim beynim yandı Bu arkadaşımızın yaptığını sen ben yapamayız. Kartondan direksiyonu bilgisayara driver diye tanıtma olayı öyle kolay şeyler değil ki zaten kod olayına girince tamam dedim.

Ortada bir gelişim var ama direksiyon setini aldığın vakit tamamiyle hazır bir driver vermiş olursun. Üzülmenizi anlıyorum ama ben arkadaşımızın kendini geliştirdiği için tebrik ediyorum. Diğer türlü de küfür etmese iyiydi. İzlerken biraz rahatsız oldum

Yani demek istediğim her gördüğümüz şeye üzülmeye gerek yok. Ben inanıyorum ki bu arkadaşımız çok daha iyi yerlere gelecektir.