Anket 3. Dünya Savaşı Çıkar mı Sizce?
Toplam Katılımcı Sayısı: 171
3. Dünya Savaşı Çıkar mı Sizce?
3. Dünya Savaşımız hayırlı olsun
%19,88 (34 Oy)
Yok be bişi olmaz!
%44,44 (76 Oy)
Olabilir de olmayabilir de
%7,02 (12 Oy)
Gelecek yıllarda mutlaka bir 3. dünya savaşı bekliyorum.
%28,65 (49 Oy)
  • 17-02-2022, 18:53:53
    #10
    Samedreis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne zaman Amerika birleşik devletleri ekonomik olarak batar veya dünya ekonomik krizi olur o zaman savaş çıkar hem zaten 3.dünya savaşı illa tank tüfekle olacak değil.Siber,biyolojik,siyasi,ekonomik bu çağın savaşları. Ama yukarıdaki dediğim olursa normal savaş olabilir.
    hocam öyle diyorsunuz da adamlar sınıra tankları topları yığdılar
  • 17-02-2022, 18:55:43
    #11
    Heran herşey olabilir..
  • 17-02-2022, 18:56:03
    #12
    Olan BİST'e oluyor yahu
  • 17-02-2022, 18:57:43
    #13
    Tek bildiğim sadece fakirlerin savaşıp , zenginlerin rahat edeceğidir.
  • 17-02-2022, 18:58:19
    #14
    Samedreis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne zaman Amerika birleşik devletleri ekonomik olarak batar veya dünya ekonomik krizi olur o zaman savaş çıkar hem zaten 3.dünya savaşı illa tank tüfekle olacak değil.Siber,biyolojik,siyasi,ekonomik bu çağın savaşları. Ama yukarıdaki dediğim olursa normal savaş olabilir.
    Dünya olarak Amerika'dan kurtulsak çok şeyin düğümü çözülür. Avrupa da var. İngiltere de var. Yaz yaz bitmiyor. Sömürü ülkeleri desek daha doğru olur ama Amerika ortalığı güzel kızıştırıyor onu görüyorum.
  • 17-02-2022, 18:58:46
    #15
    @DoktorCan; Hocam onlar anlaşmıştır. Ekonomik olarak yaptirim uygular amerika ve batı olur biter.Büyük bir savaş çıkmaz amerika gaz verir hep böyle rusya çine karşı. Savaş pasifikte de olabilir. Dolar değerini yitirir ve ekonomik buhran olur ancak o zaman çıkar. Kimse savaşı göze alamaz kolay kolay hele hele süper güçler asla.
  • 17-02-2022, 19:01:21
    #16
    @serhat67; yüzde yüz katılıyorum. Batması yakın amerikanın bu 5 10 yıl sonra anlamına gelmez ama en az bir yüzyıl daha var.
  • 17-02-2022, 19:10:59
    #17
    Rusyada vurabilir fakat vurmayacaktır sözlü olarak anlaşmaya gitmeye çalışacaktır ukrayna bir noktada oyuna geldiğini anlayacak çünkü amerika orayı karıştırmak istiyor. Amerikanın istediğini rusya vermeyecektir fakat göz dağı için sert bir hamle yapabilir belli olmaz. Şuan ukrayna arkasındakilere güveniyor ama rusya vurmaya başladığında arkasında kimse kalmaz sonuç olarak bişe çıkmaz
  • 17-02-2022, 23:46:34
    #18
    2 ülke zaten kırım olayından beri yıllardır savaşıyor. niye bu kadar yaygara yapıyolar anlamadım birileri ortalığı alevlendirip güzel silah satışı yapıyor belliki