Ne zaman Amerika birleşik devletleri ekonomik olarak batar veya dünya ekonomik krizi olur o zaman savaş çıkar hem zaten 3.dünya savaşı illa tank tüfekle olacak değil.Siber,biyolojik,siyasi,ekonomik bu çağın savaşları. Ama yukarıdaki dediğim olursa normal savaş olabilir.
Dünya olarak Amerika'dan kurtulsak çok şeyin düğümü çözülür. Avrupa da var. İngiltere de var. Yaz yaz bitmiyor. Sömürü ülkeleri desek daha doğru olur ama Amerika ortalığı güzel kızıştırıyor onu görüyorum.