Otomobil kullanmak sizce lüks mü? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Otomobil kullanmak sizce lüks mü?
9
●
346
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Otomobil kullanmak sizce lüks mü?
1
2
Anket
Otomobil kullanmak lüks mü?
Toplam Katılımcı Sayısı:
33
Otomobil kullanmak lüks mü?
Evet
%69,70 (
23
Oy)
Hayır
%30,30 (
10
Oy)
15-02-2022, 12:23:14
#10
Tatoglubilisim
hesap yapmıyorum içim rahat . Yaparsam çok sinirlenirim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler