• 14-02-2022, 18:31:25
    #1
    Çevremde ben dahil iş arayanlar var nereye gitseler eleman ihtiyacımız yok cevabı alınıyor, ülkenin olduğu durum çok vahim.Şunu diyebilirim çalıştığınız bir iş varsa kesinlikle ayrılmayın heleki bu devirde yenisini bulmak zor olacaktır..

    edit: maaş beklentisi asgari ücret
  • 14-02-2022, 18:34:24
    #2
    hocam size katılıyorum.12 saat çay ocağında çay dağıttım günlük 80 TL ye sigortasız tabiiki.3 ay oldu bırakalı halen iş bulamadım.sormaya korkar oldum en iyi maaş 1500-2000 TL arası işler var burada yazı bekliyorum başka bir şehire taşınacağız mecburen.
  • 14-02-2022, 18:35:43
    #3
    Büyük firmalar alım yapıyor ama mevsimlik gibi. 3 ay çalıştırıyor iş azalınca geri çıkartıyorlar.
  • 14-02-2022, 18:36:11
    #4
    TASARIM AJANSI
    bide sırf XXX gençlik kollarına katıldı diye şuan memur olup benim ödediğim KDV lerle gelir vergileriyle maaş alıp benim yarım kadar yorulmayarak benden çok maaş alanlar var asıl bu bozuyo moralimi
  • 14-02-2022, 18:37:02
    #5
    Hocam kim ne derse desin batıda iş var. Doğuda iş imkanı asla yok, burda asgari ücret lüx yani kimseye vermiyorlar.
  • 14-02-2022, 18:45:57
    #6
    FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bide sırf XXX gençlik kollarına katıldı diye şuan memur olup benim ödediğim KDV lerle gelir vergileriyle maaş alıp benim yarım kadar yorulmayarak benden çok maaş alanlar var asıl bu bozuyo moralimi
    2 defa geldi başıma (: ikisi de farklı partiydi.
  • 14-02-2022, 18:46:23
    #7
    Bizde eleman bulamıyoruz arkadaş şaka gibi
  • 14-02-2022, 18:46:32
    #8
    son zamnalarda yurt dışında iş yok nbaşlıklı konular görüyorum.yurt dışındadamı işler sarpa sardı anlamadım
  • 14-02-2022, 18:49:09
    #9
    Kendi Ülkemizin gençleri kendi ülkesinden kaçmak istiyor çok yazık...Durumlar çok vahim..