Çevremde ben dahil iş arayanlar var nereye gitseler eleman ihtiyacımız yok cevabı alınıyor, ülkenin olduğu durum çok vahim.Şunu diyebilirim çalıştığınız bir iş varsa kesinlikle ayrılmayın heleki bu devirde yenisini bulmak zor olacaktır..
edit: maaş beklentisi asgari ücret