http://web.archive.org/web/202011300...-guller-at1654
60 mış hocam
suç bunlarda değil bunlara ticaret yaptıranlarda.. bunu insanımız anca 100 yıl sonra anlar
Bu nasıl bir fırsatçılıktır.
14
●578
- 14-02-2022, 11:27:38web arsive gerek yok hocam elimde yılbaşında aynı ürüne ait faturam var. 80 TL idi.manferi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2022, 11:27:44Düzeltme: şikayet buradan ediliyormuş
https://www.turkiye.gov.tr/gtb-rekla...ulama-sikayeti - 14-02-2022, 11:37:06bunu atarken açılıyordu hocam şimdi düzelir. Bayağı kurumsal bir firma belli aralıklarla kullanırımgrafiking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle