• 14-02-2022, 02:58:34
    #28
    Merhabalar,
    Öncelikle konuyu açtığı için @Beylerbey; arkadaşımıza sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz.
    @Type; arkadaşımıza da.

    R10.Net üzerinde konumunu yarin sabah aktif edecektik
    Kampanyalı satışımız 250 Adet ile sınırlı idi ve şuanda son 10 adet kaldığını gördüm.


    Forum üzerinde X Firma ile yaşanan sorunu kişisel olarak yakından takip ettiğimizi ve domainlerini geri alabilmeleri için bir çok arkadaşımıza yardım ettiğimizi bilmenizi isterim.

    Kayıt edilen alan adları kesinlikle illegal yollar ile kayıt edilmemiştir.
    Domainnameapi üzerinden kayıt edilmiştir.

    Kampanya stok tükenince bitecek olup tekrar stok eklemek için arkadaşlarım ile bu konuda bir görüşme yapılacaktır.

    Satın alan arkadaşlara tekrar hayırlı olmasını dileriz.
  • 14-02-2022, 03:01:10
    #29
    Domigon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atak ne kadar güvenilir ki ICANN dan uyarı aldılar diye biliyorum
    Firma ile iletişim halindeyiz, şu anda bir sorun teşkil etmiyor. ICANN tarafında halen onaylı durumdalar.
    • Beylerbey
    Beylerbey bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-02-2022, 03:02:17
    #30
    İlaç gibi geldi hocam sağolun.
  • 14-02-2022, 03:03:19
    #31
    Garantiye almak lazım 3 ay geçsin taşırız o kadar dayanmazsa bahtımıza
  • 14-02-2022, 03:04:36
    #32
    TemaOfisi.com
    Verimek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Öncelikle konuyu açtığı için @Beylerbey; arkadaşımıza sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz.
    @Type; arkadaşımıza da.

    R10.Net üzerinde konumunu yarin sabah aktif edecektik
    Kampanyalı satışımız 250 Adet ile sınırlı idi ve şuanda son 10 adet kaldığını gördüm.


    Forum üzerinde X Firma ile yaşanan sorunu kişisel olarak yakından takip ettiğimizi ve domainlerini geri alabilmeleri için bir çok arkadaşımıza yardım ettiğimizi bilmenizi isterim.

    Kayıt edilen alan adları kesinlikle illegal yollar ile kayıt edilmemiştir.
    Domainnameapi üzerinden kayıt edilmiştir.

    Kampanya stok tükenince bitecek olup tekrar stok eklemek için arkadaşlarım ile bu konuda bir görüşme yapılacaktır.

    Satın alan arkadaşlara tekrar hayırlı olmasını dileriz.
    Darkbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam alacaktım 23.60 ödeme çıkardı kartımda 18 tl varmış hayal suya düştü

    rica ederim hocam bu fırsatı sunduğunuz için ben teşekkür ederim, @Darkbey arkadaşımıza imkanlar dahilinde yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.. @Verimek;

    tekrar dan teşekkür ederim, iyi çalışmalar dilerim
  • 14-02-2022, 03:05:38
    #33
    Beylerbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rica ederim hocam bu fırsatı sunduğunuz için ben teşekkür ederim, @Darkbey arkadaşımıza imkanlar dahilinde yardımcı olabilirseniz çok sevinirim..

    tekrar dan teşekkür ederim, iyi çalışmalar dilerim
    değerli yorumunuz için teşekkür ederim hocam yalnız para istemek amacıyla yapmadım yorumu çok teşekkür ederim bu gün boyunca devam edecekse almaya çalışırım zaten genede çok teşekkür ederim
  • 14-02-2022, 03:05:41
    #34
    TemaOfisi.com
    speedway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlaç gibi geldi hocam sağolun.
    rica ederim hocam faydam dokunduysa ne mutlu bana hayırlı olsun
  • 14-02-2022, 03:05:58
    #35

    ben mi yapamadım ki yerleri bursadaymış ilk olayda giderim arkadaşlar :S

    edit: Stok bitmiş
    edit2: @Verimek; yeni stok gelir mi ki acabaa
  • 14-02-2022, 03:07:57
    #36
    Verimek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Öncelikle konuyu açtığı için @Beylerbey; arkadaşımıza sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz.
    @Type; arkadaşımıza da.

    R10.Net üzerinde konumunu yarin sabah aktif edecektik
    Kampanyalı satışımız 250 Adet ile sınırlı idi ve şuanda son 10 adet kaldığını gördüm.


    Forum üzerinde X Firma ile yaşanan sorunu kişisel olarak yakından takip ettiğimizi ve domainlerini geri alabilmeleri için bir çok arkadaşımıza yardım ettiğimizi bilmenizi isterim.

    Kayıt edilen alan adları kesinlikle illegal yollar ile kayıt edilmemiştir.
    Domainnameapi üzerinden kayıt edilmiştir.

    Kampanya stok tükenince bitecek olup tekrar stok eklemek için arkadaşlarım ile bu konuda bir görüşme yapılacaktır.

    Satın alan arkadaşlara tekrar hayırlı olmasını dileriz.
    İki muhabbet edene kadar stok dolmuş Yeni stok açsanız da alsak