Merhabalar,
Öncelikle konuyu açtığı için
@Beylerbey; arkadaşımıza sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz.
@Type; arkadaşımıza da.
R10.Net üzerinde konumunu yarin sabah aktif edecektik

Kampanyalı satışımız 250 Adet ile sınırlı idi ve şuanda son 10 adet kaldığını gördüm.
Forum üzerinde X Firma ile yaşanan sorunu kişisel olarak yakından takip ettiğimizi ve domainlerini geri alabilmeleri için bir çok arkadaşımıza yardım ettiğimizi bilmenizi isterim.
Kayıt edilen alan adları kesinlikle illegal yollar ile kayıt edilmemiştir.
Domainnameapi üzerinden kayıt edilmiştir.
Kampanya stok tükenince bitecek olup tekrar stok eklemek için arkadaşlarım ile bu konuda bir görüşme yapılacaktır.
Satın alan arkadaşlara tekrar hayırlı olmasını dileriz.
tam alacaktım 23.60 ödeme çıkardı kartımda 18 tl varmış hayal suya düştü
rica ederim hocam bu fırsatı sunduğunuz için ben teşekkür ederim, @
Darkbey arkadaşımıza imkanlar dahilinde yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.. @Verimek; tekrar dan teşekkür ederim, iyi çalışmalar dilerim