• 13-02-2022, 22:07:13
    #10
    yok demeyelim aramız sulu bügün biraz
  • 13-02-2022, 22:07:20
    #11
    En iyisi sanırım
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece sevgililer gününde değil, her zaman yalnızım
    Ah be hocam
    Ponba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnızlık Allah’a mahsustur, yalnız değiliz
    sevgiliye de gerek yok
  • 13-02-2022, 22:08:00
    #12
    Sevgilime ne alsam diye düşünüyordum sonra aklıma sevgilim olmadığı geldi.

    Sonra oturup keyif çayı içtim
  • 13-02-2022, 22:08:37
    #13
    En iyisi sanırım
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok demeyelim aramız sulu bügün biraz
    İlk fırsatta aranızı düzeltmeniz dileğiyle
    mustafabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgilime ne alsam diye düşünüyordum sonra aklıma sevgilim olmadığı geldi.

    Sonra oturup keyif çayı içtim
    Aa bu ben XD doğum gününüz kutlu olsun bu arada hocam
  • 13-02-2022, 22:10:10
    #14
    5 yıl olmuş hala benim için hiçbir anlam ifade etmiyor
  • 13-02-2022, 22:11:58
    #15
    benimde 4 sene oldu nereden baksan, günümüzde kimseye güvenilmiyor sağlıklı bir ilişki kurmak zor
  • 13-02-2022, 22:16:55
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Sallantıda bir ilişkide sevgililer gününe girmek ızdırap gibi geliyor
  • 13-02-2022, 22:17:12
    #17
    Valla ben evliyim de, hediye filan almayacağız öyle anlaştık hanımla. Malum her şeye zam geldi Ama akşam yemeğine götürürüm herhalde hiçbir şey yapmamak da olmaz.
  • 13-02-2022, 22:18:06
    #18
    En iyisi sanırım
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ben evliyim de, hediye filan almayacağız öyle anlaştık hanımla. Malum her şeye zam geldi Ama akşam yemeğine götürürüm herhalde hiçbir şey yapmamak da olmaz.
    Ne güzel hocam Evliliğinizin daim olması dileğiyle.