neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla ben evliyim de, hediye filan almayacağız öyle anlaştık hanımla. Malum her şeye zam geldi Ama akşam yemeğine götürürüm herhalde hiçbir şey yapmamak da olmaz.
Ne güzel hocam Evliliğinizin daim olması dileğiyle.