Merhabalar 15 yaşında lise 2 ye giden bir öğrenciyim elimde sadece telefonum var ve telefonla çalışabilecegim bı iş arıyorum. Telefonla ne gibi işler yapabilirim bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.
Merhaba, öncelikle bu tarz başlıklar atmak forumda yasak. Konu içeriği ile ilgili bir başlık atmak gerekiyor. Sorunuza gelecek olursak kopyala/yapıştır tarzı işler yapabilirsiniz.