Merhaba arkadaşlar. Okuldan bir arkadaşım, bir şirkette frontend developer olarak çalışıyor. İşte arayüz tasarımı, seo, responsive durumları vs vs. Ben de ücretlerini sordum. Fiyatları en düşük 50 bin liradan başlıyormuş. Tabi aramızda geyik konusu döndü, dolandırıcısınız diye lafa girdim r.10dan çıktım. Wordpress'in ne kadar işlevsel olabileceğinden, ne kadar fazla kullanıldığından ve 50 bin liraya hazır bir web sitesi yerine wordpress üzerinden devam edip 50bini safi reklama ayırmanın çok ama çok daha mantıklı olacağından bahsettim. Dedi ki wordpress çöp

Olum dedim bak o kadar insan ne paralar kazanıyor bu işten, o kadar insan ne sıralamalar alıyor bu işten, o site var milyon ciro yapan ayda, hepsi wordpress kullanıyor. Adamlar bu işin kitabını yazmış, bak göstereyim vs vs derken konu tabi geyikten devam etti. Ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında

Eklentiler çöp diyor adam başka bir şey demiyor.