• 13-02-2022, 10:29:16
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Okuldan bir arkadaşım, bir şirkette frontend developer olarak çalışıyor. İşte arayüz tasarımı, seo, responsive durumları vs vs. Ben de ücretlerini sordum. Fiyatları en düşük 50 bin liradan başlıyormuş. Tabi aramızda geyik konusu döndü, dolandırıcısınız diye lafa girdim r.10dan çıktım. Wordpress'in ne kadar işlevsel olabileceğinden, ne kadar fazla kullanıldığından ve 50 bin liraya hazır bir web sitesi yerine wordpress üzerinden devam edip 50bini safi reklama ayırmanın çok ama çok daha mantıklı olacağından bahsettim. Dedi ki wordpress çöp Olum dedim bak o kadar insan ne paralar kazanıyor bu işten, o kadar insan ne sıralamalar alıyor bu işten, o site var milyon ciro yapan ayda, hepsi wordpress kullanıyor. Adamlar bu işin kitabını yazmış, bak göstereyim vs vs derken konu tabi geyikten devam etti. Ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında Eklentiler çöp diyor adam başka bir şey demiyor.
  • 13-02-2022, 10:31:51
    #2
    KOZBA.NET
    Ne diyelim hocam, herkesin görüşü kendine
  • 13-02-2022, 10:34:26
    #3
    Wordpresi kıskanıyor sanırım arkadaşınız Şaka bir yana Yine de sektöre göre altyapı seçimi çok önemlidir.
  • 13-02-2022, 10:35:40
    #4
    Hadi beğenmediği kısımları eleştirse neyse de koca bir sisteme direkt tamamıyla çöp diyerek karalarsa maalesef orada arkadaşından başka bir çöp göremiyorum. Eleştiri yeteneğini bile geliştirememiş adam, en ufak blog için bile sıfırdan özel yazılım kodlamaya devam etsin o. Dünyanın en büyük markaları bile özel sisteme ihtiyaç duymadan wordpresse giydirme yapıyor sen gel koca sisteme çöp de 😂
  • 13-02-2022, 10:35:51
    #5
    Sabit fikirli ve bilmediği şeyi kötüleyen insanla ne çalışılır ne de muhabbet edilir.
  • 13-02-2022, 10:37:07
    #6
    Kişisel Rütbe
    Özel yazılım yaptırsam o bile bundan ucuz eder arkadaşınız heralde tek kodcu kendi sanıyor yakında durumu anlar ama iş işten geçer
  • 13-02-2022, 10:38:29
    #7
    Mesela yani.
  • 13-02-2022, 10:39:06
    #8
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne diyelim hocam, herkesin görüşü kendine
    Öyle hocam ben işin geyiğindeyim tabi ama ekmek yediği yere laf attırmaması, üstüne bir de bilip bilmeden çok cahil geldi yani bana direkt wordpress çöp demesi.

    ayintap27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wordpresi kıskanıyor sanırım arkadaşınız Şaka bir yana Yine de sektöre göre altyapı seçimi çok önemlidir.
    Tabiki öyle, bilgisayar mühendisliğindeyiz ikimizde. Altyapı üzerine projelerimiz var ama yine de durum bana trajikomik geldi biraz
  • 13-02-2022, 10:41:22
    #9