Hadi beğenmediği kısımları eleştirse neyse de koca bir sisteme direkt tamamıyla çöp diyerek karalarsa maalesef orada arkadaşından başka bir çöp göremiyorum. Eleştiri yeteneğini bile geliştirememiş adam, en ufak blog için bile sıfırdan özel yazılım kodlamaya devam etsin o. Dünyanın en büyük markaları bile özel sisteme ihtiyaç duymadan wordpresse giydirme yapıyor sen gel koca sisteme çöp de 😂