• 12-02-2022, 00:31:45
    #1
    Para lazım diye telefonu mu saticam onun yerine ne alabilirim arkadaşlar? telefonundan memnun olan modelini yazabilir mi
  • 12-02-2022, 00:33:35
    #2
    Bütçe nedir ?
  • 12-02-2022, 00:38:14
    #3
    android kullanırım dersen huawei mate 10 lite tavsiye ederim. 3 sene oldu düşüre düşüre kırmadık yerini bırakmadım ama gık demedi namussuz hala öyle kullanıyorum
  • 12-02-2022, 00:40:10
    #4
    7+ kullanıyorum gayet memnunum
  • 12-02-2022, 01:35:10
    #5
    Note 10 Pro +Nakit anlaşalım?
  • 12-02-2022, 01:45:54
    #6
    Bence hiç deneme
  • 12-02-2022, 02:21:11
    #7
    kaça satmayı düşünüyorsunuz?
  • 12-02-2022, 02:24:17
    #8
    srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaça satmayı düşünüyorsunuz?
    Pm iletildi