Zorla konuşturuyormuş gibi hissetmek
25
●1.174
- 11-02-2022, 02:40:01o zaman ayıp olmasın diye yazıyormuş gibi düşünüyorum. ben olsam sevmesem bile görüldü atmazdım gibisindenwebsite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2022, 02:40:50herkes belli bir kişiye özel değil o yüzden konuşurken hep bir çekingenlik oluyorRisque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2022, 02:41:18öyle sormaya çekiniyorumSerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2022, 02:41:52O zaman sen ona yazma, eğer sana kendisi yazıyorsa zorla konuşmuyor, isteyerek konuşuyorduroguzhana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle