Her iletişime geçtiğin kişide mi aynı his oluşuyor yoksa "birisiyle" mi? Belki de gerçekten zorla konuşuyordur. Ancak herkesle konuşurken oluyorsa biraz fazla obsesif düşündüğünü kendine telkin et ve daha sık sosyalleş.