• 11-02-2022, 02:38:23
    #1
    birisiyle konuşacağım zaman zorla konuşturuyormuşum gibi hissediyorum. nasıl çözebilirim, tavsiyeleriniz neler ?
  • 11-02-2022, 02:38:51
    #2
    Onun size yazmasını bekleyin.
  • 11-02-2022, 02:39:55
    #3
    Her iletişime geçtiğin kişide mi aynı his oluşuyor yoksa "birisiyle" mi? Belki de gerçekten zorla konuşuyordur. Ancak herkesle konuşurken oluyorsa biraz fazla obsesif düşündüğünü kendine telkin et ve daha sık sosyalleş.
  • 11-02-2022, 02:39:57
    #4
    benimle zorla mı konuşuyorsun diye sorabilirsin güzel bir dille
  • 11-02-2022, 02:40:01
    #5
    website adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onun size yazmasını bekleyin.
    o zaman ayıp olmasın diye yazıyormuş gibi düşünüyorum. ben olsam sevmesem bile görüldü atmazdım gibisinden
  • 11-02-2022, 02:40:50
    #6
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her iletişime geçtiğin kişide mi aynı his oluşuyor yoksa "birisiyle" mi? Belki de gerçekten zorla konuşuyordur. Ancak herkesle konuşurken oluyorsa biraz fazla obsesif düşündüğünü kendine telkin et ve daha sık sosyalleş.
    herkes belli bir kişiye özel değil o yüzden konuşurken hep bir çekingenlik oluyor
  • 11-02-2022, 02:41:10
    #7
    Taktik basit.
    Oltalama taktiği yapacaksın;
    ya bugün biraz yoğun gibisin, istersen sonra devam edelim?

    Evet falan derse bil ki konuşmayı BÜYÜK olasılıkla istemiyor.
  • 11-02-2022, 02:41:18
    #8
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimle zorla mı konuşuyorsun diye sorabilirsin güzel bir dille
    öyle sormaya çekiniyorum
  • 11-02-2022, 02:41:52
    #9
    oguzhana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle sormaya çekiniyorum
    O zaman sen ona yazma, eğer sana kendisi yazıyorsa zorla konuşmuyor, isteyerek konuşuyordur