• 09-02-2022, 12:04:39
    #10
    Geçmiş olsun. Biz de yakalandık 3 gün önce, pozitif çıktığı gün aradılar ilaç istiyor musunuz diye sordular, evet dedik, aynı gün ilaç getirdiler.
  • 09-02-2022, 12:07:13
    #11
    Geçmiş olsun Allah acil şifalar versin inşallah
  • 09-02-2022, 12:07:43
    #12
    Geçmiş olsun, acil şifalar.
  • 09-02-2022, 12:32:49
    #13
    Karantina test verdiğin günden itibaren başlıyor.
  • 09-02-2022, 12:38:38
    #14
    Üyeliği durduruldu
    @ademakcan; senin döner yalan olmuş
  • 09-02-2022, 12:39:10
    #15
    ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ademakcan; senin döner yalan olmuş
    Onun gelmesine var daha bi ay
  • 09-02-2022, 12:44:22
    #16
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sağ olun
    İlk defa olduğu için bilgim yoktu filyasyon ekibi hakkında.

    Hastalığım da grip gibi çok şükür. Sadece burun tıkanıklığı var o kadar şu an.
    ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @ademakcan; senin döner yalan olmuş
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onun gelmesine var daha bi ay
    Mücahit ekmez,1 ay sonra Sakarya'dayim. 😂

    Geçmiş olsun kankam,c vitamini + bol su + meyve + batuflex dalga
    2 güne ayaktasın h.o
  • 09-02-2022, 13:04:47
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mücahit ekmez,1 ay sonra Sakarya'dayim. 😂

    Geçmiş olsun kankam,c vitamini + bol su + meyve + batuflex dalga
    2 güne ayaktasın h.o
    hocam buradaki kritik nokta batuflex dalga değil mi
  • 09-02-2022, 13:12:46
    #18
    aynı gün aradılar 15 gün oldu bizimde atlatalı . bunun haricinde bizi her gün aradılar durumumuzu sordular. ilaç getireceklerini söylediler biz istemedik. bol vitamin meyve ve sağlam beslenme ile atlattık.
    sizede tavsiyem beslenmenizi sıkı tutun. zecefil zerdecal zeytin yağı ve çörek otu her gün alın.