• 09-02-2022, 11:49:07
    #1
    Merhaba,

    2 gece önce ateşlenmemin üstüne test yaptırmaya gittim. Bu sabah pozitif olduğum sonucu çıktı. HES uygulamasından baktığımda karantinanın 2. Günü gözüküyor daha bugün sonuç çıkmasına rağmen. Bir de filyasyon ekibi ne zaman geliyor acaba?

    Son olarak da uygulamada risksiz yazdığı gün dışarı çıkılabilir mi?
  • 09-02-2022, 11:49:49
    #2
    çok geçmiş olsun hocam dikkatli olun
  • 09-02-2022, 11:50:04
    #3
    Filyasyon ekibi gelmiyor hocam arayıp bilgi veriyorlar.
  • 09-02-2022, 11:50:19
    #4
    hocam son zamanlarda ekip gelmiyor telefonda bilgi aktarıyorlar.

    sizin genel durumunuza göre ekip yönlendiriliyor.

    geçmiş olsun
  • 09-02-2022, 11:52:30
    #5
    fâni editör.
    Bir hafta yatıyorsun hocam evde. 5'inci gün testin negatif çıkarsa serbestsin. Ha yok 5'inci gün test yaptırmam diyorsan 1 hafta sonunda serbestsin. Filyasyon artık gelmiyor. Telefon açıyorlar bazen onu da açmıyorlar.

    Acı yeşil biber ye. C vitaminine yüklen. Geçmiş olsun. Hafif geçer inş.
  • 09-02-2022, 11:53:52
    #6
    NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir hafta yatıyorsun hocam evde. 5'inci gün testin negatif çıkarsa serbestsin. Ha yok 5'inci gün test yaptırmam diyorsan 1 hafta sonunda serbestsin. Filyasyon artık gelmiyor. Telefon açıyorlar bazen onu da açmıyorlar.

    Acı yeşil biber ye. C vitaminine yüklen. Geçmiş olsun. Hafif geçer inş.
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam son zamanlarda ekip gelmiyor telefonda bilgi aktarıyorlar.

    sizin genel durumunuza göre ekip yönlendiriliyor.

    geçmiş olsun
    burakkrkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Filyasyon ekibi gelmiyor hocam arayıp bilgi veriyorlar.
    batuhanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok geçmiş olsun hocam dikkatli olun
    Çok sağ olun
    İlk defa olduğu için bilgim yoktu filyasyon ekibi hakkında.

    Hastalığım da grip gibi çok şükür. Sadece burun tıkanıklığı var o kadar şu an.
  • 09-02-2022, 11:54:06
    #7
    geçmiş olsun hocam. Allah şifalar versin. Bildiğim kadarıyla artık gelmiyorlar telefonla bilgi veriyorlar.
  • 09-02-2022, 11:57:28
    #8
    Geçmiş olsun hocam
  • 09-02-2022, 12:00:37
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    Filyasyon ekibinin bir şey yaptığı yok zaten ilaç falan verilmiyor artık. Arayıp evde kalın dinlenin vitamin alın durumunuz kötüleşirse 112’yi arayın diyorlar o kadar. Omicron varyantı hızlı bulaşıyor fakat grip gibi geçiyor 1 haftada toparlarsınız, geçmiş olsun.