Merhaba,
2 gece önce ateşlenmemin üstüne test yaptırmaya gittim. Bu sabah pozitif olduğum sonucu çıktı. HES uygulamasından baktığımda karantinanın 2. Günü gözüküyor daha bugün sonuç çıkmasına rağmen. Bir de filyasyon ekibi ne zaman geliyor acaba?
Son olarak da uygulamada risksiz yazdığı gün dışarı çıkılabilir mi?