Mülteci sorunu görev sistemine kadar gelmiş
6
●406
- 08-02-2022, 15:30:00Nerden buluyolar bilmiyorum hergün banlamaktan sıkıldım.Kanıt olarak manzara atan oluyor bacagını çekip atan oluyor anlamsız ekran görüntüsü çekip atan oluyor başkasının yaptığı görevi çekip atan oluyor ve istisnasız hepsi arapça isimli.Adamlar havadan para kazanma derdinde.En kötüsü de yorum yapma görevlerinde saçma sapan yorum yapan da oluyor bunlardan.Herif arapça iyi yazıp bırakmış bir görevde,bunu müşteriye nasıl açıklayayım ben? Sms onayı olduğu halde tr numara ile kaydoluyolar.Gerisi yağma.
- 08-02-2022, 15:34:45Arapça alfabeyi kapatın, sitenin girişine de pop up ile neden yaptığınızı yayınlayın.Geor ve karaoglan01 bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
yakında siteye talip olurlarsa şaşırmayın hocam