• 08-02-2022, 14:13:03
    #37
    Virago 535 motor kullanıyorum kısa mesafe günlük maksimum 10km gibi aylık yaklaşık 750-1000 harcıyor
  • 08-02-2022, 14:14:33
    #38
    LOTUSLİSANS.COM
    0 tl şu anlık. İnşallah 2-3 aya yakıt tüketen bir aracım olacak
  • 08-02-2022, 14:24:06
    #39
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    efkar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araç kullanımını oldukça sınırlamama rağmen 250-300 tl bayılıyorum hocam. (Uno 1.4 )
    Bende ufak uno aldım 1999 model 1.4 70s hidrolik direksiyon (:
  • 08-02-2022, 14:45:42
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Bu ay hesapladım 3800 TL yakmış aracım.
  • 08-02-2022, 15:02:26
    #41
    320i var 1.6 motor, agresif kullanımla bile aracı aldığımdan beri ortalama tüketim 10L/100km, günlük ortalama tüketim 14L/100km gözüküyor.
    Geçen ayki benzin alımım 2.222₺ idi. 1500-2000km civarı yapıyorum aylık. KM başı 1.5TL.
  • 08-02-2022, 15:06:44
    #42
    range adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    320i var 1.6 motor, agresif kullanımla bile aracı aldığımdan beri ortalama tüketim 10L/100km, günlük ortalama tüketim 14L/100km gözüküyor.
    Geçen ayki benzin alımım 2.222₺ idi. 1500-2000km civarı yapıyorum aylık. KM başı 1.5TL.
    14 litre ortalamanız varsa km başı 2,1 TL yakıyorsunuz
  • 08-02-2022, 15:07:25
    #43
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 litre ortalamanız varsa km başı 2,1 TL yakıyorsunuz
    O çok değişiyor, trafiğe girersem evet, normal şartlarda 10-11 civarı görüyorum.
  • 08-02-2022, 15:17:36
    #44
    Acil işler dışında sadece üniversiteye giderken araçla gidiyorum. ( Araç kangoo 1.5 T. Dizel) İnanın artık ne kadar yaktığını hesaplayamıyorum. Yol gidiş geliş 45 KM gidişin yarısında bayır ama dönüşte viteste gaz basmadan iniyorum diyebilirim min 50 TL sadece okula gidiş geliş Bir de malesef sigara var. Yani yaşamak için 75 TL günlük aga bee nerelere geldik yahu. ( Artık otobüs hesabı yapma vakti geldi.)
  • 08-02-2022, 15:52:25
    #45
    Tam bilet şu an 3,60 lira. Günde 2 kez basıyorum 7,20 lira yapar. Ayda takribi 200 lira. Toplu taşımada durum buysa, Allah arabası olanların yardımcısı olsun