Acil işler dışında sadece üniversiteye giderken araçla gidiyorum. ( Araç kangoo 1.5 T. Dizel) İnanın artık ne kadar yaktığını hesaplayamıyorum. Yol gidiş geliş 45 KM gidişin yarısında bayır ama dönüşte viteste gaz basmadan iniyorum diyebilirim

min 50 TL sadece okula gidiş geliş

Bir de malesef sigara var. Yani yaşamak için 75 TL günlük

aga bee nerelere geldik yahu. ( Artık otobüs hesabı yapma vakti geldi.)