İlk konumuz parfüm konusuydu başta onda da saçma sapan yorumlar vardı sildirtip durduk. Adam satın almamış sizin ürünleriniz kötü şark kurnazısınız burda konu açmışsınız gibi saçma sapan yorumlar yapıyor.
Riske girip bu dönemde iş kurmuşuz. Parasını ödeyip reklam başlığı açtırmışız. Bir dünya emek var forumun ilk 30 konusu tamamen reklam gelip bizim konuya böyle yorumlar yapılıyodu. 1 konumuz olduğu halde sadece profesyönel gözüksün diye 2. konu için reklam satın aldık

adamın yaptığı yorum bu. Ne battı acaba çok merak ediyorum ne gibi bi kötülüğü dokundu bu konunun da bu yorumu yapıyo.
İnternette bir çok reklam görüyorum sorun bende mi acaba açıpta bu tarz yorumlar yapmıyorum yapmak mı gerekiyor.
Başkaları da yorum yapıyor deri cüzdan için dolapta 50 liraya satılıyor vs gibi bunlar normal yorumlar neden daha pahalıya satıyoruzu açıklayabilirim. Piyasada 30 liraya da deri cüzdan satıyoruz diye karton satan adamlar var çünkü.