• 07-02-2022, 14:06:12
    #1
    Adını vermeyeceğim bir forumda ücretiyle aylık reklam alıyoruz 2 tane konumuz var 2 konuya hatrı sayılır bir reklam ücreti ödüyoruz.
    İlk konumuz parfüm konusuydu başta onda da saçma sapan yorumlar vardı sildirtip durduk. Adam satın almamış sizin ürünleriniz kötü şark kurnazısınız burda konu açmışsınız gibi saçma sapan yorumlar yapıyor.

    Riske girip bu dönemde iş kurmuşuz. Parasını ödeyip reklam başlığı açtırmışız. Bir dünya emek var forumun ilk 30 konusu tamamen reklam gelip bizim konuya böyle yorumlar yapılıyodu. 1 konumuz olduğu halde sadece profesyönel gözüksün diye 2. konu için reklam satın aldık



    adamın yaptığı yorum bu. Ne battı acaba çok merak ediyorum ne gibi bi kötülüğü dokundu bu konunun da bu yorumu yapıyo.
    İnternette bir çok reklam görüyorum sorun bende mi acaba açıpta bu tarz yorumlar yapmıyorum yapmak mı gerekiyor.

    Başkaları da yorum yapıyor deri cüzdan için dolapta 50 liraya satılıyor vs gibi bunlar normal yorumlar neden daha pahalıya satıyoruzu açıklayabilirim. Piyasada 30 liraya da deri cüzdan satıyoruz diye karton satan adamlar var çünkü.
  • 07-02-2022, 14:14:21
    #2
    Merter dolum parfümleri %100 orjinal barkodlu vs diye satmıyorsanız, sonuna kadar haklısınız.
    İlan açık ve net ise ürünü olduğu gibi anlatıyorsa gelip orada lüzumsuzluk yapmanın anlamı yok.
  • 07-02-2022, 14:17:19
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merter dolum parfümleri %100 orjinal barkodlu vs diye satmıyorsanız, sonuna kadar haklısınız.
    İlan açık ve net ise ürünü olduğu gibi anlatıyorsa gelip orada lüzumsuzluk yapmanın anlamı yok.
    Parfüm konusunda sorun yok hocam zaten alan herkes memnun dp sansiro vs gibi parfümler yanına bile yaklaşamaz. Çoğu markadan iyi ve ucuz kimyasal karıştırmıyoruz çünkü.

    Zaten gelen yorumlar ürüne gelmiyor direk kişiye geliyor.
  • 07-02-2022, 14:21:53
    #4
    Biz başarıyı ve başarılı insanları seven bir toplum değiliz. Eğitimsiz insanlarız. Aklımızın ermediği veya Yapamadığımız şeyleri bir başkasında görünce öfkeden kuduran cahil insanlarız. Ve en kötüsü daha kendimizi tanımıyoruz bu yüzden dışarda insanların yüzüne gülüp arkasından kuyu kazan...
  • 07-02-2022, 15:13:18
    #5
    ArtStoreUqur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz başarıyı ve başarılı insanları seven bir toplum değiliz. Eğitimsiz insanlarız. Aklımızın ermediği veya Yapamadığımız şeyleri bir başkasında görünce öfkeden kuduran cahil insanlarız. Ve en kötüsü daha kendimizi tanımıyoruz bu yüzden dışarda insanların yüzüne gülüp arkasından kuyu kazan...
    Aynen katılıyorum güzel açıklamış siniz
  • 07-02-2022, 15:57:52
    #6
    1) Bu tarz insanlar dünyanın her toplumunda vardır. Biz böyleyiz de dünya çok harika bir yer zannetmeyin. Özellikle iş hayatında pek çok pozisyon rekabet edilen ve insanların bir birini takım arkadaşı olarak değil rakip olarak gördükleri alanlardır.

    2) Bu tarz insanlar ile arkadaşlık ediyorsanız, görüşüyorsanız o insanlarda bir problem yoktur asıl problem sizdedir.

    3) İnsanlardaki kin ve nefret oldukça makul duygulardır. Yaşamın devamı ve kişinin kendisini koruması için ihtiyaçtır. Dünyada sınırlı kaynak var ve bu kaynakların paylaşımı konusunda çatışma çıkması kaçınılmazdır.

    4) Bir şeyler elde etmiş insanı takdir edip bir şey elde edemeyen ve kin tutup kıskananlara salak gözüyle bakan zihniyet yetersiz muhakemeye sahiptir. Çünkü dünyada herkesin iphone u olamaz, herkesin ferrarisi olamaz. Birileri her zaman diğerlerinden daha fazla kaynağa sahip olur. Ve daha fazla kazananların daha fazla kazanmaya hakkı olduğuna inanmak sistemin kölesi olduğunuz anlamına gelir. Çünkü hiç bir bilgi beceri yetenek farkı bir adam ferrariye binerken diğerinin yürümesini makul kılacak bir fark değildir.

    5) Sistemi değiştiremezsiniz, toplumu değiştiremezsiniz, tek değiştirmeniz gereken kendi pozisyonunuz. Ben de dünyada böyle insanlar olduğunu biliyorum ama onlarla sohbet etmiyorum. Eğer bir insanın başka bir insana haset ettiğini görürseniz uzak durun çünkü o kişi sizin de kendisinden iyi konuma gelmesini istemez. Geceleri pavyonlarda gezip bu ülkede ahlak kalmamış diyemezsiniz. Eğer çevrenizde sürekli kin tutan haset eden insanlar varsa asıl hatalı olan sizin sosyal çevre tercihinizdir.