Bi konu vardı bulamıyorum - arabanı sat ev alacaz :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bi konu vardı bulamıyorum - arabanı sat ev alacaz :)
2
●
160
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bi konu vardı bulamıyorum - arabanı sat ev alacaz :)
04-02-2022, 20:56:04
#1
anilguler
R10 ' da bir konu açılmıştı.
Arkadaşı ev alacaktı, arabanı sat ev paramı tamamlayalım diye teklif etmişti, konu silindi mi? Bir türlü bulamadım.
04-02-2022, 21:01:05
#2
polemiyk
https://www.r10.net/maxigeyik/308261...-alacagim.html
Bu mu hocam
04-02-2022, 21:03:29
#3
anilguler
renklizeka adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.r10.net/maxigeyik/308261...-alacagim.html
Bu mu hocam
Evet sağolun hocam
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler